خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری میانه:

باید زمینه رشد علمی و معرفتی دانش آموزان فراهم شود

تبریز- سرپرست فرمانداری میانه در آیین نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان عفاف میانه، گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای رشد علمی و معرفتی دانش آموزان فراهم شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۱۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرید قشلاقی اظهار داشت: امید است با اقداماتی که تاکنون شکل گرفته و همتی که برای تقویت سرانه‌ها و زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی معطوف شده است، دانش آموزان و معلمان با شور و نشاط بیشتر در مدارس حضور یابند و شاهد موفقیت‌های آنها باشیم.

   وی افزود: دانش آموزان امروز، آینده سازان کشور عزیزمان هستند بنابراین باید هر کس به سهم خود برای ارتقا زیرساخت‌ها و بستر لازم تعلیم و تربیت اقدام کند.

   امام جمعه میانه نیز در این مراسم، خطاب به دانش‌آموزان گفت: برای ساختن کشور در ابعاد و عرصه‌های مختلف و پیشرفت کشور هیچ راهی به جز اتکای به شما دانش‌آموزان نداریم.

    حجت الاسلام سیدسعید رشادی اظهار داشت: کشورهای دیگر تنها به صنعت و ساختمان سازی مشغول هستند اما انسان سازی ندارند و لذا توجه آموزش و پرورش جمهوری اسلامی در کنار کسب علم باید انسان سازی و تربیت انسان باشد و دانش آموزان باید با ثبات قدم خود در کسب علم، مسیر توسعه کشور را هموار کنند تا به قله‌های موفقیت در عرصه‌های مختلف دست یابند.

   در ادامه، رحیم احمدی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه، مدرسه را کانون همه فضیلت‌ها دانست و افزود: مدرسه محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.

   همزمان با سراسر کشور، زنگ مقاومت و آغاز سالتحصیلی جدید با شعار مدرسه قوی، ایران قوی با شرکت دانش آموزان، فرهنگیان و مسئولین به صورت نمادین در دبیرستان عفاف میانه نواخته شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار