خبرهای داغ:

حماسه دفاع مقدس سند عزت و افتخار در مقابل نظام غربی است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سند عزت و افتخار در مقابل نظام غربی به یادگار مانده است.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۴۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

همزمان با آغاز هفته شکوهمند دفاع مقدس و در جهت بزرگداشت دلاورمردی های و رشادت های مردان عرصه جهاد و شهادت حجت الاسلام و المسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران هفته آغازین جنگ ایران و عراق از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

او با بیان اینکه این هفته فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام اسلامی است، افزود: ضروری است با هم‌ افزایی این دستاوردها به جامعه منتقل شوند. حماسه دفاع مقدس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سند عزت و افتخار در مقابل نظام غربی به یادگار مانده است و امروزه نام جمهوری اسلامی ایران با افتخار در دنیا می‌درخشد و این درخشش نام ایران به برکت خون شهدایی است که جان خود را تقدیم انقلاب کرده و درخت انقلاب اسلامی به واسطه خون پاک شهدا روز به روز مستحکم تر و تنومند تر می شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: شهدا شمع محفل بشریتند و اگر بخواهیم قله ایمان و تقوا را فتح کنیم باید بصیرت و نور شهدایی داشته باشیم.

فرزین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران شهدا هستند و امروز ایرانی که در دوره نظام ستم شاهی خوار و ذلیل بود از چنان عظمتی برخوردار است، که به خاطر قطره قطره خون شهدا و جانفشانی ایثارگران در دنیا سربلند است.

او تصریح کرد: باید مراسم های هفته دفاع مقدس باشکوه برگزار و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس برای نسل جوان تشریح شود تا جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه اقتدار، پیشرفت امنیت و آرامش امروز کشور و مرز‌های میهن اسلامی ثمره خون شهدا است، گفت: مسئولین ما در هر سمتی باید مسوول خون شهدا و خدمتگذار مردم شهید پرور ایران باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار