خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون؛ همه دست‌آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۲۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰

برگزاری یادواره شهدا "آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» و به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، بسیجیان، پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا در منزل شهید علی صالحی واقع در منطقه کوت نواصر شهرستان کارون برگزارشد.

 

در این مراسم که در هفته دفاع مقدس برگزار شد، سرهنگ حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون به ایراد سخنرانی در خصوص شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهدا مظهر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی هستند، گفت: همه دست‌آوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

 

وی ادامه داد: شهدا به جا‌معه، محله  و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، و انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است.

 

سرهنگ حمدی صخری  بر ضرورت تبیین و فرهنگ سازی بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: انچه امروز باید در جامعه بسط داده شود همین فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

 

گفتنی است یادواره شهید آبروی محله توسط پایگاه مقاومت بسیج شهید محلاتی تابعه حوزه شهید اسکندری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار