خبرهای داغ:
قروه‌ای خبر داد

برگزاری اردوی زیارتی، فرهنگی و تفریحی مجموعه‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج بهار

همدان- مسئول قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار گفت: هشتمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار مجموعه‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج در قالب اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی به قم و جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۰۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱

زهرا قروه ای در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار اظهار کرد: هشتمین همایش قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با عنوان «راهیان مطلع عشق» در قالب اردوی زیارتی، فرهنگی و تربیتی به قم و جمکران برگزار شد.

وی افزود: این اردو ویژه ۱۰۰ نفر از اعضای منتخب قرارگاه دخترانه بشری شهرستان از مجموعه‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج در شهرهای بهار، لالجین، صالح‌آباد و روستاهای آبرومند و سیمین بود.

مسؤل قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار با بیان اینکه در این اردو ویژه برنامه‌های اختصاصی برای دختران این قرارگاه برگزار شد، گفت: در این اردو زائرین با حضور در شهر مقدس قم ارادت خود را به ساحت مقدسه بی‌بی فاطمه معصومه(س)نشان دادند و در مسجد مقدس جمکران نیز با حضرت صاحب‌الزمان (عج) تجدید پیمان کردند.

وی اظهار کرد: همچنین زیارت خصوصی همراه با مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، استخر سانس خصوصي، تیراندازی با تفنگ بادی در سالن تیراندازی، شرکت در دعای با فضیلت ندبه در مسجد جمکران، بازدید از نمایشگاه جامعه تمدن ساز همراه با روایتگران، توزیع ارزاق فرهنگی، مسابقه عکاسی همسفر من، همایش بصیرتی با حضور دکتر معصومی اصل از ویژه برنامه‌های اختصاصی فرهنگی و تربیتی برای دختران قرارگاه فرهنگی بشری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات