مدیر مرکز مشاوره خانوداه مهر در حاشیه راه اندازی مرکز مشاوره مهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج در شهرستان فیروزکوه گفت: مرکز مشاوره خانواده مهر در سراسر کشور در راستای بهبود و ارتقای زندگی و دوری از آسیب‌های اجتماعی و استحکام خانواده‌ها راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۰۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

«بهاره سراج» مدیر مرکز مشاوره خانواده مهر با اشاره به اینکه مشاوره خانواده و رفع مشکلات آن از جمله راهبردهای این مرکز است، ادامه داد: مقابله با طلاق ،مشاوره برای ازدواج موفق و استحکام خانواده، مشاوره بعد از ازدواج از دیگر خدماتی است که در این مراکز ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراکز به کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز کمک خواهند کرد، گفت: برگزاری کارگاه‌های مهارتی از دیگر اقدامات مراکز مشاوره خانواده مهر خواهد بود که در آن از مشاوران توانمند و متخصص بهره‌گیری خواهد شد.

مدیر مرکز مشاوره خانواده مهر اظهار کرد: بسیج پشتیبانی کننده و حامی این مراکز بوده است ان شاءالله بتوانیم بهترین خدمات را به مردم شهرستان فیروزکوه ارائه کنیم.

سراج افزود: مبلغ بالایی برای راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده مهر شهرستان فیروزکوه هزینه شده است.

وی یادآور شد: حمایت از اشتغال زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست شهرستان فیروزکوه و ارائه خدمات اجتماعی به اقشار مختلف جامعه به ویژه در مناطق کم برخوردار شهرستان در دستور کار این مرکز است.

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

 

 

ارسال نظرات