برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا در شهرستان اردکان

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و به منظور دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رزمایش فرهنگی رهروان شهدا در شهرستان اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۳۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، امام جمعه اردکان به همراه فرمانده سپاه الغدیر استان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، نماینده، ولی فقیه در سپاه الغدیر، فرماندار شهرستان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اردکان و جمع دیگری از مسئولین با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.
 شرکت کنندگان در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر حراست و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است، تأکید کردند.
 سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه عزت، امنیت، آرامش و اقتدار کشور ما نتیجه جانفشانی و ایثارگری شهدا و خانواده معظم آنهاست، گفت: در این راستا و به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های این عزیزان، امروز توفیق بود در خدمت خانواده‌های معظم شهدای شهرستان اردکان باشیم.
 گفتنی است که دراین رزمایش، مسئولین شهرستان اردکان به همراه جمعی از رزمندگان، پیشکسوتان دفاع مقدس و بسیجیان در قالب ۴۸ اکیپ به دیدار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان رفته و با آن‌ها دیدار کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار