خبرهای داغ:

برگزاری جام فوتسال بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان حمیدیه

جام فوتسال چهارجانبه بسیجیان در شهرستان حمیدیه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۲۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛ جام فوتسال چهارجانبه شورای حوزه‌های تابعه در چمن مصنوعی روستای گمبوعه به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز ۹مهر شهرستان حمیدیه برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار علی بیت سیاح در حاشیه جام فوتسال گفت: یکی از علل از بین رفتن خمودی در بین جوانان و نوجوانان ورزش کردن به صورت دائم و منظم بین جوانان و نوجوانان می باشد و همان طور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند: همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند، زیرا جامعه ورزشکار، جامعه ای پرتلاش با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

 

به گفته وی، در اولین دیدارها این مسابقات تیم حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی با نتیجه (۳ بر ۱) مغلوب تیم حوزه مقاومت بسیج شهید غیوراصلی شد.

 

بیت سیاح افزود: در دومین دیدار تیم حوزه مقاومت بسیج شهید علی هاشمی با نتیجه‌ی ( ۴ بر ۲ ) از سد تیم حوزه سیدالشهداء علیه السلام گذشت و در اولین بازی خود به پیروزی دست یافت.

 

وی گفت: بازی فینال بین حوزه‌های مقاومت بسیج شهیدغیوراصلی و حوزه مقاومت بسیج شهیدعلی هاشمی خواهد بود که روز ۵آذر با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام حمیدیه برگزار خواهد شد تا از قهرمان این مسابقات تجلیل و تقدیر صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار