مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

ملت ایران در برابر دسیسه های مستکبرین ایستاده است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه هدف دشمن تسلط بر کشور ایران اسلامی است،گفت:ملت ایران در برابر دسیسه مستکبرین ایستاده است.
کد خبر: ۹۵۴۲۱۸۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

ملت ایران در برابر دسیسه های مستکبرین ایستاده است

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ایران اسلامی آغازگر جنگ نبود و در سال ۵۹ این جنگ بر کشور ما تحمیل شد و جوانان انقلابی ما از کشور در برابر متجاوزین دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ثمره خون شهیدان، آزادگان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان امروز موحب استقلال و آزادی ایران اسلامی شده است، گفت:ملت ایران در مقابل تمام دسیسه‌های مستکبرین ایستاده است.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف دشمن تسلط بر کشور ایران اسلامی است، گفت: امروز ما در عرصه‌های علمی، پزشکی، نظامی و امنیتی در بالاترین سطح قرار داریم و این توسعه روزافزون کشور را مدیون ایستادگی ملت ایران و شهدا هستیم.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در حوزه‌هایی همچون سدسازی، تونل، راه دریایی، زمینی و ریلی به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم، تصریح کرد:با وجود تمام تحریم‌ها این موفقیت بزرگ بی نظیر است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان با اشاره به اتفاقات سال گذشته گفت: دشمن با تمام قوا به صحنه آمد و با جنگ شناختی، رسانه ای، قومیتی بدنبال تجزیه طلبی بود، اما با حضور به موقع نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان تمام نقش‌های آن‌ها نقش بر آب شد و نتوانستند در مقابل ملت ایران کاری انجام دهند.


این مسئول با اشاره به اینکه ملت ایران همواره ولایتمدار بودند، خاطر نشان کرد: کشور ایران اسلامی، کشور امام زمان است و هدف ما زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار