فرمانده سپاه امام رضا (ع)

اعزام تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی به روستای کردوان سفلی

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی  گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پزشکان جهادی بسیج جامعه پزشکی جهت خدمات‌رسانی و ویزیت رایگان به مردم شریف دهستان کبگان در روستای کردوان سفلی مستقر گردیده است .
کد خبر: ۹۵۴۲۱۸۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ زارعی تبار فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان، جانبازان، شهیدان و غیور مردانی  است که خالصانه برای دفاع از ایران اسلامی با دشمن تا دندان مسلح، به میدان‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و برای عزت‌مندی نظام و انقلاب اسلامی مردانه جنگیدند.

وی ادامه داد: سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی ، بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر  به‌پاس گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری یادواره شهدا، تقدیر و تجلیل از خانواده معظم شهدا، در تمامی شهرها و روستاهای شهرستان ، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از طریق اعزام پزشکان به مناطق محروم  و انجام ویزیت رایگان به مدت یک روز در روستای کردوان سفلی مستقر گردیده است.
لازم به ذکر است تیم پزشکی اعزام شده شامل:دانپزشک،متخصص اطفال،چشم،ارتوپد،زنان،داخلی و همچنین داروخانه می باشند که در اجرای این برنامه فرمانداری و شبکه بهداشت  شهرستان ،بسیج سازندگی شهرستان ،حوزه مقاومت امام حسین زیارت و بخشداری کاکی همکاری لازم داشته اند.

ارسال نظرات