خبرهای داغ:
گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت حضرت امام مهدی (عج ) از مسئولان و موکب داران اربعین و تلاش های مخلصانه مردم و موکب داران شهرستان هندیجان در خدمات رسانی به زائران سراسر کشور تقدیر و تشکر شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۰۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در اربعین امسال بیش از ۳ میلیون زائر دررفت وآمد بودند که تا کنون ازاین تعداد زائر در خوزستان بی سابقه بود و مطمئنا در سال ۱۴۰۳ این تعداد زائر بیشتر خواهد شد بایستی در زیر ساخت ها در اسکان و تغذیه کار بشود .

 

وی افزود: تا ۱۷ سال مراسمات اربعین حسینی علیه السلام در گرما هست و با کمک مردم و مسئولین و منابع طبیعی کار ساخت و ساز موکب پیگیری بشود و برای آسایش و آرامش و راحتی زائران تلاش های دوچندانی بشود و خدمت به زائران امام حسین علیه السلام افتخار و سعادت بزرگی است .

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی بیان کرد : استان خوزستان دارای ۴ ورودی و ۲ خروجی برای زائران اربعین از سراسر کشور ومسلمانان چندین کشور است و در هوای گرم و شرجی مردم شریف شهرستان هندیجان و موکب داران در ورودی استان خوزستان واقعا تلاش های باارزشی داشتند .

 

وی بابیان خدمات رسانی شایسته دراربعین حسینی علیه السلام گفت: در سه مرحله اول مردمی با کمک خیرین و مرحله دوم دستگاه های دولتی و مرحله سوم موکب داران هستند و بیش از ۸ میلیون قرص نان پخت و تهیه و در میان زائران توزیع شدند 

 

حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی عنوان نمود: اربعین حسینی علیه السلام از صفر تا صد مردمی هست و وظایف ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در مرحله اول اسکان و بعد تغذیه است و پیگیری دیگر برنامه ها مخصوصا در تهیه وسایل آسایشی برای زائران است.

 

در پایان مراسم از موکب داران شهرستان هندیجان تقدیر و تشکر شد.

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار