جمعی از بسیجیان حوزه حضرت خدیجه (س) شهرستان بهارستان در قالب اردوی یک روزه به سفر زیارتی کهف الشهداء و امام زاده صالح تهران اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۵۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: بسیجیان در این اردو ضمن ادای فریضه اصلاح گر امر به معروف (تذکر لسانی)، مزار شهداء را گلباران و عطر افشانی کردند و در ادامه    زیارت عاشورا را قرائت کردند.

   فاطمه رضایی سرمربی صالحین حوزه حضرت خدیجه(س) در جمع بسیجیان گفت:  سال ۸۶ در این مکان ۵ شهید گمنام به خاک سپرده شدند که به عظمت این شهیدان این مکان مقدس کهف الشهداء نام گذاری گردید.

 وی در ادامه افزود: شهداء مانند دیدبانانی عمل می‌کنند که شهر و کشور ما را از هر توطئه و دشمنی حفظ می‌کنند. شهدا چراغ راه ما هستند تا ما راه را گم نکنیم و همچنین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تجربه است که به ما می آموزد باید همیشه در برابر توطئه و دسیسه های دشمن آماده بود.

 گفتنی است امامزاده صالح یکی از اماکن مذهبی تهران است که در منطقه شمیرانات واقع شده و برخی ایشان را از نوادگان امام موسی کاظم (ع) و برخی برادر حضرت معصومه(س) می‌دانند و امامزاده صالح یکی از مهم‌ترین و مشهورترین زیارتگاه‌های شمال شهر تهران است و از جذابیت‌های گردشگری تهران به شمار می‌آید.

 

#

ارسال نظرات