نشست نهضت روشنگری درحوزه مقاومت بسیج شهیدان بشارتی با موضوع بسیج،دفاع مقدس از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۹۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست نهضت روشنگری درحوزه مقاومت بسیج شهیدان بشارتی در مسجد امام هادی(ع) منطقه شیرآباد زاهدان با حضور مردم و بسیجیان، برگزار شد.

در این نشست که با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل یوسف زهی با موضوع بسیج،دفاع مقدس از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) برگزار شد، در جمع مردم با اشاره به جایگاه و ارزش بسیج، در مورد دفاع مقدس از منظر حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) به ایراد سخن پرداخت .

حجت الاسلام یوسف زهی افزود: بر همین اساس حضرت امام خمینی رحمه‌الله با بینش عمیق خود، بارها بر جایگاه مهم مردم برای رساندن کشور به سعادت، تأکید ورزیده است.

وی گفت: شهدا در مسیر حق و حقیقت و مسیر مکتب امام خمینی (ره) حرکت کردند که این مکتب برگرفته از مکتب سید الشهدا و مکتب سیدالشهدا همان مکتب الهی است.

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) تصریح کرد: امام بسیج را تجلی وحدت و یکپارچگی آحاد مردم می‌دانستند و یادآور می‌شوند که هدف همه امامان معصوم ایجاد وحدت و یکپارچگی در میان ملت مسلمان بوده است و فرموده‌اند: «ائمه ما با همان دید الهی که داشتند، می‌خواستند که این ملت‌ها را با هم بسیج کنند از راههای مختلف، اینها را یکپارچه کنند تا آسیب پذیر نباشند.

وی همچنین به تعریف بسیج از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: رهبر کبیر اسلامی، از بسیج به‌عنوان طریقه دفاع از کیان انقلاب و اسلام یاد می‌کرده‌اند و می فرمایند؛ اگر دفاع بر همه واجب شد، مقدمات دفاع هم باید عمل شود، این‌طور نیست که واجب باشد بر ما که دفاع کنیم و ندانیم چه جور دفاع کنیم، ارتش بیست میلیونی (بسیج) فرمول دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات