خبرهای داغ:

اهدای خون توسط جمعی از آتش نشانان همدانی در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی+تصاویر

همدان-در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، جمعی از آتش نشانان همدان  با حضور در سازمان انتقال خون در حرکتی خداپسندانه اقدام به اهدای خون کردند.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۵۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، در آستانه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، جمعی از آتش نشانان همدان  با حضور در سازمان انتقال خون در حرکتی خداپسندانه اقدام به اهدای خون کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان حاشیه این مراسم گفت: در آستانه فرا رسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان انتقال خون همدان، جمعی از آتش نشانان این سازمان در حرکتی خداپسندانه، امروز با حضور در این مرکز اقدام به اهدای خون کردند.

پورسینا افزود: همه ساله تعدادی از پرسنل سازمان آتش نشانی همدان به صورت داوطلبانه و به مناسبت روز آتش نشان، در یکی از ایام منتهی به ۷ مهر اقدام به این کار خداپسندانه می نمایند که خوشبختانه امسال استقبال آتش نشانان نسبت به سال های گذشته بیشتر بود.

وی در مورد انگیزه آتش نشانان برای انجام این کار خیر گفت: شغل آتش نشانی از جمله مشاغلی است که هر لحظه اش با کمک به همنوع و خطر گره خورده و اهدای خون نیز کمکی بزرگ به همنوع نیازمند است و این کار جدای از خدمت و وظیفه آتش نشانی نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار