مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

رفع موانع تولید در مازندران با اجرای طرح پنجشنبه‌های امید

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: طرح پنجشنبه‌های امید با هدف رفع موانع و گرفتاری‌های حوزه کارگری و کارفرمایی به همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا درحال اجراست.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۶۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش بزرگ جهاد، ایثار و مقاومت جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رعیتی‌فر معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، اله‌بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور و جمعی از کارگران استان مازندران امروز در سالن همایش مرکز مخابرات این استان در بابل برگزار شد.

رفع موانع تولید در مازندران با اجرای طرح پنجشنبه‌های امید

سید جواد حسینیان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در جهت امید آفرینی نیز اقدامات جهادی، انقلابی و میدانی قوی را در دست اقدام و اجرا دارد، گفت: طرح پنجشنبه‌های امید با هدف رفع موانع و گرفتاری‌های حوزه کارگری و کارفرمایی درحال اجراست.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه مشکلات در این طرح احصا می‌شود، افزود: بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با حضور دستگاه‌های اجرایی در مراکز تولید حضور پیدا می‌کنند و قدم‌های عملیاتی و اجرایی برای رفع این مشکلات برمی دارند.

حسینیان با بیان اینکه در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی، یادواره‌های شهدا و شیفت ایثار نیز با تقویت روحیه امید در جامعه کارگری و کارفرمایی برگزار می‌شود، ادامه داد: مازندران در عرصه‌های جهادی و انقلابی پیشتاز بوده و هست و گواه این ادعا تقدیم هزار و ۱۱۸شهید والامقام از جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با بیان اینکه جامعه کارگری مازندران در عرصه‌های مختلف نظام حضوری اثرگذار داشته است، تصریح کرد: تلاش داریم گره گشای مشکلات حوزه تولید و کارگری باشیم.

حسینیان با بیان اینکه باید کارگران  را حمایت کرد اظهار امیدواری کرد خروجی نگاه دولت سیزدهم در حوزه کارگری را در عرصه تولید و مهار تورم شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار