فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در یادواره هفت شهید روستای ریشخوار این شهرستان گفت: برپایی یادواره‌ شهدا و انتقال عظمت دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان نقش بسزایی در انتقال فرهنگ غنی جهاد و شهادت دارد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۵۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

برگزاری یادواره‌های شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از درگز، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره هفت شهید روستای ریشخوار با حضور فرمانده سپاه، مسئولین ادارات و نهاد ها و اهالی روستای ریشخوار به همت حوزه مقاومت بسیج عمار و سمیه برگزار شد.

در این محفل شهدایی سرهنگ دوم پاسدار رسول زیدانلو با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با نگاه به خاطره های شهدا خواهیم دید که آنان برای حفظ مرز و بوم ایران و آسایش مردم در این سرزمین جان عزیز خود را اهدا کرده اند در نتیجه بر ما مسئولین و مردم واجب است از تمام توان خود را برای تحقق آرمان های شهدا که حفظ نظام اسلامی و خدمت به مردم است بهره ببریم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره های شهدا گفت: برگزاری یادواره های شهدا عاملی برای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت به خصوص برای نسل جوانی که دلاورمردی ها و جانفشانی های رزمندگان، همسران و مادران شهدا را ندیده و درک نکرده اند.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران و بسیجیان فعال روستا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها