مراسم جشن عاطفه ها با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) روستای پهلوانکشی، اولیاء و مربیان دانش آموزان و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران در دبستان نرجس این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۶۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

برگزاری جشن عاطفه ها در دبستان نرجس روستای پهلوانکشی

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، مراسم جشن عاطفه ها با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) روستای پهلوانکشی، اولیاء و مربیان دانش آموزان و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج خواهران در دبستان نرجس این روستا برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار علیرضا سلیمانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) روستای پهلوانکشی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان داشت: شما دانش آموزان امید و آینده ساز کشور هستید، با توجه به هجمه های بی پایان دشمن علیه این مردم و انقلاب مدرسه و خانواده باید در امر تعلیم و تربیت نونهالان و آیندگان بیش از پیش تلاش کنند.

سلیمانی در ادامه افزود: هرساله آغازسال تحصیلی مصادف است با سالروز آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی، در آن دوران دانش آموزان و معلمین زیادی داشتیم که درس و مشق را رها کردند و به جبهه اعزام شدند و دفاع از وطن و ناموس را واجب دانستند که در ایم مسیر سراسر نور عده ای از آنها شهید و یا جانباز شدند و عده برگشتند و در سنگر مدرسه به تعلیم و تعلم پرداختند.
وی در ادامه اظهار داشت: حال وظیفه شما دانش آموزان عزیز این است که خوب بیاموزید و خوب درس بخوانید تا حافظ آن ارزشها باشید و در آینده با ارتقاء به جایگاههای بالاتر جامعه ای پر از ارزش های والای انسانی بسازید.
همچنین در پایان این مراسم دانش آموزان در این آیین هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به دانش آموزان نیازمند استان اهدا کردند.

برگزاری جشن عاطفه ها در دبستان روستای پهلوانکشی

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار