فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داد، گفت: ابهت شرق و غرب توسط ایران اسلامی در هم شکسته شده است.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۷۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نمایشگاه دفاع مقدس پتروشیمی و پالایشگاه شازند با بیان اینکه دشمن در تمامی این سال‌ها برای از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش کرده است، گفت: در تمام این‌ سال‌ها دشمن تلاش داشته تا حرکت انقلاب را کند و منحرف سازد.

وی افزود: تمام توطئه‌ها و راهبردها را به کار تا مردم و مسئولین را مستاصل سازد و انقلابیون دست از مسیر انقلاب بردارند. دشمن د رابتدا به نابودی انقلاب کمر بسته بود اما اکنون به مسایل دیگری دلخوش کرده و این نشان از اقتدار نظام اسلامی دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه ما با مقاومت پیروز و صاحب عزت شدیم، تصریح کرد: دشمن سال‌ها تلاش کرده است تا در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، پزشکی، امنیت و ... ذی‌نفوذ و محل اثر باشدغ در این مسیر نیز از امکانات و ابزار متعددی نیز بهره گرفته است.

کریمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را تغییر داد، گفت: ابهت شرق و غرب توسط ایران اسلامی در هم شکسته شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار