خبرهای داغ:
شاهرود_ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شهرک مسکونی شهید سلیمانی شاهرود با ۹۲۸ واحد خانه در قالب نهضت ملی مسکن کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۲۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

شهرک مسکونی شهید سلیمانی شاهرود کلنگ زنی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم کلنگ زنی شهرک ۹۲۸ واحدی شهید سلیمانی در قالب نهضت ملی مسکن همزمان با صبح چهارشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان، شهردار شاهرود و سایر مسئولان برگزار شد. این مجتمع یکی از بزرگترین طرح‌های حوزه نهضت ملی مسکن در استان سمنان محسوب می‌شود که مجموعاً ۵۳ بلوک مسکونی دارد.
مریرکل راه و شهرسازی شرق استان اظهار کرد: کارگزار این پروژه ۹۲۸ واحدی موسوم به شهرک مسکونی شهید سلیمانی قرارگاه امام حسن (ع) است، این طرح دارای ۵۳ بلوک است و در زمینی به مساحت ۴۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع به عنوان عرصه ساخته خواهد شد.
امیر عمیدی با بیان اینکه این طرح دارای سه فاز خواهد بود، تیپ اول این مجموعه دارای ۱۲ بلوک به صورت چهار طبقه روی پیلوت و ۳۲ واحد در هر بلوک ساخته می‌شود که مجموعاً ۳۸۴ خانه را در بر می‌گیرد.
او افزود: تیپ دوم این طرح ۱۳ بلوک به صوت چهار طبقه روی پیلوت مجموع ۱۶ خانه در هر بلوک و ۲۰۸ منزل مسکونی خواهد بود، بیان کرد: فاز سوم این طرح نیز ۳۸ بلوک و در هر بلوک ۱۲ واحد مجموعاً ۳۳۶ خانه به صورت چهار طبقه روی پیلوت ساخته می‌شود.
واحد‌های مسکونی این مجتمع بزرگ مسکونی ۷۵ الی ۸۵ متری خواهند بود، گفت: مساحت کل بنا ۱۱۰ هزار متر مربع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها