نشست جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس در زهک برگزار شد

نشست جهاد تبیین با موضوع دفاع مقدس در زهک برگزار شد
پاسدار علی محبی بیان کرد: حفظ تاریخ شفاهی جنگ با استفاده از خاطرات، تجربیات و دریافت‌های بازماندگان این دفاع مقدس هشت ساله رسالتی بر عهده همه ماست.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۳۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان زهک پاسدار علی محبی ضمن خیرمقدم به مهمان و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، بیان کرد: حفظ تاریخ شفاهی جنگ با استفاده از خاطرات، تجربیات و دریافت‌های بازماندگان این دفاع مقدس هشت ساله رسالتی بر عهده همه ماست.

در ادامه این نشست محبی تصریح کرد: این جنگ نابرابر در حالی به ملت ما تحمیل شد که تقریبا هیچ کشور قدرتمندی از فهرست حامیان رژیم بعث خارج نمانده بود و جمهوری اسلامی ایران عملا با تمام قدرت‌های نظامی جهان در جنگ بود و تمام کسانی که آنزمان در جنگ شرکت داشتند با سن کم باز هم در میدان نبرد با تمام قوا ایستاند و دفاع کردند.

وی افزود: ما اکنون ادامه دهنده راه و تبیین هشت ساله دفاع مقدس و مقاومت باشیم که نشان می‌دهد هیچ محدودیتی برای جوانان آن زمان نبود و همه با عشق و علاقه در این راه قدم برداشته و فقط جمهوری اسلامی ایران بود که با حداقل امکانات و پشتیبانی جنگی و صرفا با تکیه بر نیروی ایمان رزمندگان، پا به میدان دفاع مقدس از کیان اسلام و کشور گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار