خبرهای داغ:
ستوده در حاشیه بازدید از پیشرفت فیزیکی سد نهب گفت: برنامه ریزی لازم جهت انجام کارهای باقیمانده با هدف آماده سازی سد برای بهره برداری صورت گرفته و فعالیت های اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام می باشد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۳۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، مدیرعامل و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای قزوین ضمن بازدید و جلسه با مشاور و پیمانکار پروژه های سد و شبکه آبیاری نهب و راه جایگزین روستای شیزر در جریان مراحل پایانی اجرای سد نهب قرار گرفتند.

ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در حاشیه این بازدید گفت: برنامه ریزی لازم جهت انجام کارهای باقیمانده با هدف آماده سازی سد برای بهره برداری صورت گرفته و فعالیت های اجرایی با سرعت خوبی در حال انجام می باشد.

وی افزود: سد نهب در حال حاضر حدود ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طی سه هفته گذشته سیستم روشنایی و هندریل سد کامل شده است. همچنین محوطه سازی ساختمان های بهره برداری در حال اجرا بوده و سرریز سد نیز در حال تکمیل شدن می باشد.

ستوده عنوان کرد: ایستگاه هواشناسی و هیدرومتری سد نهب احداث و در محل نصب شده است. کانال اصلی شبکه آبیاری نهب بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: درصد پیشرفت فیزیکی کانال اصلی و کانال های درجه 1 و 2 شبکه آبیاری نهب نیز حدود 21 درصد می باشد. راه جایگزین روستای شیزر 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی آماده بهره برداری می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها