به همت سازمان بسیج رسانه قم؛

اولین یادواره شهدای رسانه قم برگزار شد / برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» تجلیل شدند

اولین یادواره شهدای رسانه استان قم با حضور معاون مطبوعات و رسانه قم‌، پیشکسوتان و اصحاب رسانه قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۵۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اولین یادواره شهدای رسانه استان قم همراه با آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» و افتتاح نمایشگاه عکس‌های منتخب با حضور حجت الاسلام علی اسماعیلیان معاون مطبوعات و رسانه، علی علیزاده پیشکسوت دفاع مقدس و رسانه، خبرنگاران و اصحاب رسانه قم برگزار شد.

داود شمس مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در این مراسم با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با زبان هنر و رسانه عنوان کرد: شهیدان محمد علی شکرالهی، محمد جواد گلفشان، مهدی شریفی، اسماعیل شریعتی و سید حسین سید ابراهیمی ۶ شهید رسانه‌ای استان قم هستند که هر کدام از آن‌ها در انعکاس دفاع مقدس نقش مهمی داشته‌اند.

اولین یادواره شهدای رسانه قم برگزار شد / برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» تجلیل شدند

در این آئین علی علیزاده گفت: امروز سفره شهدا گسترده شده است و این مایه افتخار است تا از سفره شهدا ارتزاق‌ کنیم.

این پیشکسوت رسانه، دفاع مقدس را یک تابلو عظیم مملو از نقش‌های رنگارنگ است دانست و اظهار کرد: اصحاب رسانه باید به این تابلوی رنگارنگ توجه بیشتری داشته باشد و رنگ‌ و نگارها و رشادت‌های رزمندگان را به مردم مخابره کند.

وی با بیان اینکه امروز باید در برابر تحریفات دشمن جهاد روایت داشته باشیم تاکید کرد: اهالی رسانه باید در بازنمایی چهره شهدا و دوران دفاع مقدس جهاد روایت داشته باشند تا یاد و خاطره شهدا فراموش نشود. اگر این جهاد محقق بشود، می‌توان گفت که ما انسان رسانه‌ترین انسان‌رسان در عصر معاصر هستیم.

علیزاده تحقق شعار «ما می‌توانیم» را شاه‌بیت‌ دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: شاه‌بیت «ما می‌توانیم» به این معناست که باور توانستن و استقلال را به مردم القا کنیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: ما امروز درگیر یک محاصره رسانه‌ای هستیم و راهکار آن بنابر توصیه‌های مقام معظم رهبری، جهاد رسانه‌ای است. اگر این جهاد محقق بشود، بسیاری از فتنه‌ها و عملیات‌های روانی دشمن بی تاثیر می‌شوند.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه عکس «فرهنگ اربعین» تجلیل و نمایشگاه عکس‌های منتخب این مسابقه افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار