خبرهای داغ:

اجتماع چند هزار نفری جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در شوش

حضور پرشور جوانان شوشی در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام (ره) و مقام معظم رهبری در اجتماع جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب با شرکت چند هزار نفری در شوش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۰۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ بیش از ۲۰۰۰ از نفر ازجوانان به همراه مسئولین شهرستان در اجتماع جوانان نقش آفرین در گام دوم انقلاب در شبستان آستان مقدس حرم دانیال نبی علیه السلام حضور یافتند.

این اجتماع بزرگ، با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام سرهنگ پاسدار سید عطاء اله موسوی و حجت الاسلام والمسلمین ذوالفقاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و حجت الاسلام عارف آل کثیر رئیس اداره تبلیغات شهرستان برگزار شد.

جوانان انقلابی در این اجتماع با شکوه با سر دادن ندای لبیک یا مهدی، باردیگر با منجی عالم بشریت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

گفتنی است، دانش آموزان، دانشجویان وبسیجیان حاضر در این اجتماع بزرگ شاهد برنامه‌های متنوعی از جمله؛ سخنرانی، شعر خوانی حماسی و سرودخوانی پسران و دختران دانش آموز و تجلیل از جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف فرهنگی جهادی و علمی بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار