مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع)؛

دولت به مطالبه رزمندگان دوران دفاع مقدس توجه کند

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: از دولت مردمی و مجلس انقلابی انتظار داریم مشکلات رزمندگان دوران دفاع مقدس را بیشتر موردتوجه قرار دهد.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۶۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار الله‌نور نوراللهی مشاور فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) و رئیس ستاد لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) در دوران دفاع مقدس شامگاه پنج‌شنبه در همایش فرماندهان گروهان‌ها رزمی دفاع مقدس در هتل زاگرس ایلام گفت: تکریم مجاهدت رزمندگان کاری بسیار ارزشمند است چرا که ما هرچه داریم از ایثار این عزیزان است.

وی افزود: مجاهدت و تلاش رزمندگان در دفاع مقدس مرهون همسرانی بوده که با ایجاد فضایی آرام کار را برای فرماندهان آسوده نمودند.

نوراللهی در ادامه گفت: فرماندهان دفاع مقدس هرکدام یک تاریخ هستند که به یک الگویی دست‌یافتنی برای کسانی تبدیل شده‌اند می‌خواهند آینده کشور را بسازند.

رئیس ستاد لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مجاهدان دفاع مقدس عامل عزت و غرور نظام و انقلاب هستند و هرجا اینان باشند ضدارزش توان عرض‌اندام ندارد.

وی بیان داشت: در ایام اغتشاشات شاهد بودیم که وجود این عزیزان در میدان چگونه طومار ضدانقلاب را در هم پیچیدند.

نوراللهی یادآور شد: جهاد همچنان باقی است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، قله نزدیک است و باید انرژی را در خود تقویت کنیم تا از قافله جا نمانیم.

رئیس ستاد لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) در دوران دفاع مقدس یادآور شد: برخی مشکلات جامعه رزمندگان در دولت و مجلس مغفول مانده و این قابل‌قبول نیست که حق جنگی که در مجلس تصویب شده به بهانه بازنشستگی رزمندگان دفاع مقدس به آن‌ها تعلق نگیرد.

وی تصریح کرد: از دولت مردمی و مجلس انقلابی انتظار داریم مشکلات این قشر عزتمند جامعه را بیشتر موردتوجه قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار