اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب در شهرستان مهرستان برگزار شد

اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب در شهرستان مهرستان برگزار شد
بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،اجتماع بزرگ جوانان گام دوم انقلاب اسلامی باحضور رئیس شواری اداری و تامین،کارکنان‌ ادارات‌،بخشداران بخش بیرک و مرکزی،جوانان و نوجوان،سران طوایف،معتمدین و متنفذین و بانوان در شهرستان مهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۹۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

به گزارش خبرنگاربسیج از مهرستان،سرگرد پاسدار سیدعلیرضا میری بنجار، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جوانان و نوجوانان گام دوم انقلاب شهرستان مهرستان همچون جوان ها و نوجوانان گام اول انقلاب مثل شهید سبیل اخلاقی که کوچکترين شهید دوران دفاع مقدس از اهل سنت و قوم بلوچ نیکشهر بود برای انقلاب جان فدایی کرد،این فرزندان هم همیشه در صحنه‌ها حاضر بوده و هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه مهرستان به وحدت اقشار ایران در دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: همه ملت شریف ایران در دفاع مقدس کنارهم برای دفاع از وطن جنگیدین و ما پیروز شدیم دشمن می‌خواهد این وحدت را از ملت ایران بگیرد که ان شاءالله کور خوانده است.

ناصردُرازهی رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رشادتهای شهدای دوران دفاع مقدس مهرستان اشاره کرد و گفت:مهرستان دوشهید دوران دفاع مقدس به نام‌های مبارک اسکندر جنگی زهی و عبدالصمد اربابی که از جوانان بومی شهرستان بودند و در دوران دفاع مقدس برای دفاع از وطن جان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر بعنوان مهمان ویژه مراسم به وحدت اشاره کرد و گفت: شیعه وسنی در دفاع مقدس و الان درکنار هم‌زندگی می کنند ولی دشمن دنبال اغفال جوان‌های خام است که از این طریق وحدت را خدشه دار کند وجوانان سیستان‌وبلوچستان آگاه هستند وفریب دشمن را نخواهند خورد.

گفتنی است در پايان مراسم تعدادی از جوانان با اهدای لوح تقدیر و کارت هديه تجلیل شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار