جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است

سردار قریشی گفت: پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، پزشکی، فرهنگی نتیجه باور «ما می‌توانیم» است که از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۹۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین گام دوم انقلاب، در مصلای بیت‌المقدس اراک با اشاره به جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: در جنگ تحمیلی با وجودی که به ظاهر با یک کشور می‌جنگیدیم اما، تنها جنگی بود که در دوران معاصر بیشترین تعداد کشورها علیه یک کشور وارد میدان شده‌ بودند.

ایران قوی امروز، محصول دفاع مقدس است

وی با تاکید بر لزوم تداوم مسیر شهدا افزود: جانفشانی و ایثار شهدا باعث شد در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم؛ حضرت امام (ره) و شهدا مسیری را مشخص کردند که برای ملت مسیر بزرگواری، اقتدار، امنیت و آرامش‌بخش بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه آمریکا جرأت حمله نظامی به ایران را در هیچ سطحی ندارد، گفت: اقتدار و خودکفایی نظامی و دفاعی کشور نتیجه اتکاء به توان داخلی است. از ساخت موشک تا پهپاد و دیگر تجهیزات نظامی باور «ما می‌توانیم» است که از دستاودرهای دوران دفاع مقدس است در آن دوران رزمندگان و ملت ایران ثابت کردند که هر کاری را که اراده کنیم، می‌توانیم انجام دهیم.

سردار قریشی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی برای آزادی‌خواهان است، گفت: پیش از انقلاب رژیم‌ حاکم و روشنفکران خود فروخته روحیه «یأس و ما نمی‌توانیم» و «خودکم‌بینی ملی» را به جامعه تزریق می‌کردند و هیچ تولید علمی در کشور وجود نداشت. 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزو برترین کشورهای قدرتمند نظامی دنیا است، افزود: در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، سد سازی، فرهنگی و... دستاورد‌های شگرفی را پس از انقلاب اسلامی به دست آوردیم و در همه علوم و فنون جزو رتبه‌های برتر دنیا هستیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور به دوران کرونا اشاره و تصریح کرد: در بحران کرونا جزو ده کشور سازنده واکسن این ویروس هستیم و جزو کشورهایی که توانستیم این بحران را به خوبی مدیریت کنیم.

سردار قریشی با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ملت گفت: زمانی از حیث دادن تجهیزات و امکانات در تحریم بودیم ولی امروز تحریم‌مان می‌کنند که تجهیزات و تولیدات خود را در اختیار ملت‌های دیگر قرار ندهیم.

وی با تاکید بر الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس گفت: شهید حججی‌ها و شهید عجمیان‌ها با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس بدون چشم داشت جهاد کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان اهمیت گام دوم انقلاب، تصریح کرد:  مقام معظم رهبری مهم‌ترین شرط تحقق بیانیه سپردن مسئولیت به جوانان عنوان کردند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار