خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز توانمندی های ملت ایران بود

دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز توانمندی های ملت ایران بود
سرهنگ ابوالفضل طاهر خانی جانشین سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز توانمندی‌های ملت ایران بود، گفت: در طول دفاع مقدس نخبه‌های زیادی ظهور کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۴۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی ضمن حضور در یادواره شهدای شهرستان آوج اظهار کرد: آنچه از عظمت و افتخار و شکوه و سربلندی انقلاب داریم برگرفته از ایثار و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه ظهور و بروز توانمندی‌های ملت ایران بود، افزود: در طول دفاع مقدس نخبه‌های زیادی ظهور کردند؛ نخبه‌هایی همچون شهیدان چمران، باقری، نادر مهدوی، آوینی، ضابط و شهدای هسته‌ای از جمله فخری زاده و تهرانی مقدم که این شهدا از ابتدای جنگ ارزش آفرینی کردند و اکنون نیز شهید سلیمانی توانست انقلاب را با مقاومت سامان دهد و به اوج خود برساند.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب، بسیج و سپاه و کشور را بسازیم باید مانند شهید چمران قدرت مردم را به میدان بیاوریم و همچون شهید حسن باقری آرایش و استراتژیک جدید در وضع کنونی را بازآرایی کنیم و مانند شهید هاشمی زمین بازی را عوض کنیم.

وی ادامه داد: باید مانند شهدای هسته‌ای علم را به عنوان نقطه آغاز و پیش برنده در تحول اساسی بازآرایی کنیم و مانند شهید حاج قاسم سلیمانی جهانی نگاه کنیم و محلی و بخشی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار