فرماندار دشتستان در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان نقش آفرین:

وحدت زیر پرچم ولایت، نیاز امروز جامعه است

فرماندار دشتستان در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان نقش آفرین گفت: وحدت زیر پرچم ولایت، نیاز امروز جامعه است.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۹۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

وحدت زیر پرچم ولایت، نیاز امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، دکتر احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان، در اجتماع بزرگ جوانان و بسیجیان این شهرستان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهداء و ایثارگران را گرامی داشت و تصریح کرد: حضور مردم از هر قومیت و جناحی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران دفاع مقدس، یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقاومت، صبر و شکیبایی در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار اسلامی در همه اعصار است و مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود و منحصر به هیچ جناح سیاسی نیست.
وی ادامه داد: آنچه امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به آن نیاز دارند، وحدت زیر پرچم ولایت، فارق از تفاوت نگرش است.
فرماندار دشتستان استحکام، اتحاد و برادری در جامعه اسلامی در دنیای امروز را یک ضرورت دانست و گفت: چنانچه به این مهم توجه نداشته باشیم در برابر توطئه‌های دشمنان شکست خواهیم خورد.
بنافی از وحدت بین مسلمانان به عنوان یک سرمایه بزرگ در مقابل بدخواهان و تفرقه افکنان یاد کرد و بیان داشت: اتحاد و همبستگی بین آحاد مردم، دشمنان را به خشم و وحشت انداخته و مایه مباهات مسلمانان شده است.
وی اظهار کرد: اگر چه شهدا امروز بین ما نیستند، اما امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون فداکاری آنان است که جان خود را با تمام وجود در طبق اخلاص گذاشتند و در راه اسلام، حفظ نظام جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی کشور فدا کر‌دند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات