خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در شهرستان رامهرمز با حضور گسترده دانشجویان، دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۲۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب در شهرستان رامهرمز با حضور گسترده دانشجویان، دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران، همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به همه حضارگرامی با بیان اینکه: الحمدالله رب العالمین به لطف خدا و رهبری عزیز انقلاب «گام اول انقلاب را محکم برداشتیم و کشور در معرض یک جهش امیدآفرین قرار داده شده است» گفت: خدا را شاکر هستیم به‌ برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی ما سرافراز است و در اینجا عهد می‌بندیم که برای تحقق آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری گام برداریم. 

 

 

وی بابیان اینکه که جوانان ما در عرصه‌های مختلف کشور موفق بودند و به آینده امیدوار هستیم، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "ما به قله‌ها نزدیک هستیم" و این موضوع واقعیت دارد.

 

پس از آن حجت الاسلام توکلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان نیز به موضوعاتی کلیدی اشاره کرد و گفت: جوانان ببینند و بدانند که اول انقلاب کشور چه وضعیتی داشت، و در آن دوران ما مستعمره چه کشورهایی از جمله آمریکا و انگلیس بودیم.

 

 وی افزود: کشور ما در زمان قبل از انقلاب به‌دست آمریکا و انگلیس اداره می‌شد، اما امام (ره) کشور را از حلقوم آنها بیرون کشید و به دست ملت شریف ایران سپرد.

 

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب منافع ابرقدرت‌ها به خطر افتاد، ادامه داد: دشمن در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد که هدف مستکبرین و آمریکایی‌ها از حمله این بود که نظام اسلامی را در نطفه خفه کند.

 

او همچنین اضافه کرد: در جنگ تحمیلی فراز و فرودهای زیادی رخ داد؛ اما ایمان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) و حضور جوانان در میادین دفاع مقدس و پشتیبانی ملت باعث شد بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شویم.

 

توکلی تصریح کرد: گرچه خسارت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس بر ما تحمیل شد؛ اما دستاوردهای بزرگی را به دست آوردیم که امروز بر قله افتخار و عزت ایستاده‌ایم.

 

گفتنی است در این مراسم نیز سرکارخانم امیری، خواهر شهید پاسدار غلامرضا امیری چند دقیقه ای خاطره گویی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها