نشست بصیرتی در پایگاه بسیج خواهران سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از برپایی نشست بصیرتی و برنامه های متنوع دیگر در کانون الهادی (ع) و پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۳۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته پر افتخار دفاع مقدس مسابقه نقاشی با موضوع لاله های استوار در حلقه کودکان کانون الهادی (ع) پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه برگزار شد.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع در کانون الهادی و پایگاه در راستای بزرگداشت ایام شکوهمند دفاع مقدس اظهار کرد: گنجینه دفاع مقدس آن قدر پر محتوا و با معنویت است که تا ابد برای همگان جاودان است و درس بزرگی برای همگان است.

او افزود: یادگاران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از معرفت دوران جبهه و جهاد هستند که باید نسل به نسل آن را بازگو کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) اضافه کرد: در این راستا فضاسازی کانون الهادی (ع) توسط حلقه نوجوانان  شهید اسماعیل جمال نجام و نشست بصیرتی با موضوع دستاوردهای دفاع مقدس در این حلقه برگزار شد.  

ابراهیمی ادامه داد: به همین مناسبت حلقه شهید علی اصغر کلامی و حلقه شهید حسین صفا همراه با قرائت قرآن و هدیه به شهدا و گفتگو با محوریت دفاع مقدس برپا شد.

او با اشاره به حضور حلقات صالحین در کنار قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا گفت: این برنامه با تلاوت قرآن، قرائت متن در رابطه با هشت سال دفاع مقدس، قرائت پیام رهبری و خوانش اشعار توسط یکی از اعضاء هیئت همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) یادآور شد: نشست بصیرتی با حضور فاطمه پیوندی و با موضوع چرایی دفاع مقدس و نقش زنان در دفاع و دستاوردهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جنگ هشت ساله در منطقه و سطح جهانی همراه با پذیرایی از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار