خبرهای داغ:
سرهنگ خانلر:

هفتمین جشنواره هنری فانوس با معرفی برترین‌ها در همدان به کار خود پایان داد

همدان-دبیر هفتمین جشنواره تولیدات هنری فانوس در همدان با اشاره به ارسال  ۲۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: هفتمین جشنواره هنری فانوس با معرفی برترین‌ها در همدان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۳۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ازهمدان، سرهنگ بهروز خانلر امروز در آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس در همدان با بیان اینکه امسال هفتمین جشنواره هنری فانوس در شهرستان تبریز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: استان همدان افتخار این را دارد که امسال در سومین سال متوالی این جشنواره را در سطح استان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این جشنواره طی دو ماه فعالیت با حضور جمعی از هنرمندان کوشای همدان شکل گرفت، از ارسال  ۲۳۵ اثر به دبیرخانه جشنواره در ۵ بخش خبر داد و بیان کرد: بعد از جمع آوری آثار، اساتید به عنوان هیئت داوران انتخاب و فعالیت داوری خود را آغاز کردند.

دبیر هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان تصریح کرد: از تمامی هنرمندان که با کمک گرفتن از شهدا فانوس هفتم را با آثارشان روشن و رشادت‌های رزمندگان را پیش از پیش به تصویر کشیدند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به تجلیل از ۳۶ اثر در این مرحله از جشنواره، به تشریح آثار راه یافته در بخش فیلم پرداخت و گفت: در بخش مستند کوتاه «اکبر مخدومی» با عنوان اثر «روشنگر مشرق» برگزیده تندیس، «کیارش کرمی» با عنوان اثر «تملک شخصی دوربین» و «فهیمه طباطبایی» با عنوان اثر «فرجام خوش» برگزیده لوح تقدیر، در بخش داستانی کوتاه نیز «حامد بابائی‌پویا» با عنوان اثر «مسیر» و «سجاد سعیدی» با عنوان اثر«عصر سفید» برگزیده لوح تقدیر شدند.

خانلر با بیان اینکه در بخش انیمیشن «سعید ثابت‌ ایمان» با عنوان اثر «حق‌الناس» و «میترا بیات» با عنوان اثر «قطره‌ای به سوی دریا» برگزیده لوح تقدیر شدند، افزود: در بخش نماهنگ نیز «مصطفی نجاریان» با عنوان اثر «ماه» و «فصل تو» برگزیده لوح تقدیر شد.

وی به تشریح آثار راه یافته در بخش موسیقی و سرود پرداخت و عنوان کرد: در بخش موسیقی باکلام «مهدی سلیمی» با عنوان اثر «رفیق شهیدم» و «مهدی چناری»  با عنوان اثر «سربازان مهدی» برگزیده لوح تقدیر، در بخش سرود نیز «سجاد امیدخواه» با عنوان اثر «سردار همدانی» برگزیده لوح تقدیر شدند.

دبیر هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان اضافه کرد: در بخش هنرهای تجسمی نیز «سبحان عسگری» در بخش خوشنویسی با عنوان اثر «نستعلیق» برگزیده تندیس و «سیده‌شیوا غنی‌الموسوی» با عنوان اثر «ای شهید» برگزیده لوح تقدیر، در بخش نقاشی «فریبا منوچهری گلجو»  با عنوان اثر «مادر شهید» برگزیده تندیس و «شهرزاد بیاتی» با عنوان اثر «انتظار» برگزیده لوح تقدیر، در بخش طراحی پوستر «فرهاد عباس‌سلیمی» با عنوان اثر «قطره‌های دوست داشتنی» برگزیده لوح تقدیر شدند.

وی تصریح کرد: در بخش عکاسی «زینب سعیدی» با عنوان اثر «دلتنگی، تا بی‌نهایت» برگزیده تندیس و «محمدحسن مومنی» با عنوان اثر«راهیان نور» و «رضا زنگنه» با عنوان اثر «شهدا زنده‌اند» برگزیده لوح تقدیر شدند.

خانلر با اشاره به اینکه در بخش پادکست «نسرین والامقام» با عنوان اثر «نمره ۲۰»، «محمد جواد فرهادیان» با عنوان اثر «همپای روزهای ابری» و «شهرام فرضیان» با عنوان اثر «عملیات بیت‌المقدس» برگزیده لوح تقدیر شدند، بیان کرد: در بخش نمایش رادیویی نیز «بابک ابراهیمی» با عنوان اثر «چشمان منتظر» و «بهاره جلیلیان» با عنوان اثر «به جای من» برگزیده لوح تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه در بخش تئاتر صحنه‌ای «مهدی روزبهانی» با عنوان اثر «چَم» برگزیده تندیس و «بهنام میرزایی» با عنوان اثر «محراب در آتش» برگزیده لوح تقدیر شدند، تصریح کرد: در بخش تئاتر خیابانی «فروزان حسینی» با عنوان اثر «اقتباب» برگزیده تندیس و «وحید عبداللهی» با عنوان اثر «رسم چادر» برگزیده لوح تقدیر شدند.

دبیر هفتمین جشنواره هنری فانوس در همدان  تصریح کرد: در بخش متن نمایشنامه نیز «مهدی جوزی» با عنوان اثر «اسیر جنگی» و «فرهاد عباس سلیمی» با عنوان اثر «شیون» برگزیده لوح تقدیر شدند.

وی به تشریح آثار راه یافته در بخش ویژه دانش‌آموزی پرداخت و بیان کرد: در بخش تئاتر صحنه‌ای «نسا بخشی» با عنوان اثر «ساکنین جنت‌آباد» برگزیده تندیس، «فاطمه گلپور» با عنوان اثر «پنجه طلا» و «آوین عطایی» با عنوان اثر «سرباز،وطن» برگزیده لوح تقدیر و همچنین در بخش نقاشی «پارسا زیوری» با عنوان اثر «شهید» برگزیده لوح تندیس و «طناز حسنوند» با عنوان اثر «غروب سرخ» برگزیده لوح تقدیر شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات