همایش روز سرباز در دشتستان

مراسم روز سرباز با حضور سربازان یگان‌های نظامی و انتظامی در شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۲۴۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، همایش روز سرباز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان دشتستان، با تجلیل از سربازان نمونه یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح برگزار شد.
ناوسالاریکم پاسدار محمود رفعتی راد فرمانده گروه ۴۱۶ ظفر در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: جایگاه و نقش ارزنده سربازان را در طول دوره‌های مختلف و به خصوص دوران دفاع مقدس بی بدیل بوده، ولی حماسه و رشادت‌های سربازان وظیفه در زمان جنگ به خوبی دیده و معرفی نشده است.
وی افزود: کار‌هایی از سربازان دیروز و امروز برمی‌آید که شاید چند فرمانده هم قادر به انجام آن نباشند، اما جامعه سربازی به دلیل عمر نه چندان بلندمدت خدمت، کمتر مورد توجه قرار گرفتند که البته خدا را شاکریم این برنامه سال هاست که در حال برگزاری است و همه ما قدردان تلاش و همت جوانان عزیزمان در لباس مقدس سربازی هستیم.
رفعتی راد افزود: سربازان در جبهه‌های حق علیه باطل تلاش کرده و از خون خود برای دفاع از ایران اسلامی گذشتند، در حال حاضر نیز سربازان ایران اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری فعال ذارند.
این مقام مسئول خطاب به سربازان گفت: قدر دوران سربازی‌تان و جوانی‌تان را بدانید و در راه خدمت به خلق خدا تلاش کنید و مطمئن باشید که پروردگار مزد این تلاش را در آینده به شما خواهد داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات