اجتماع بزرگ رزمندگان دیروز-رزمندگان امروز درتنگستان

همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان درمصلی جمعه شهر اهرم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۰۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی مسول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران در همایش تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان که درمصلی جمعه شهر اهرم برگزار شدگفت:رزمندگان اسلام به پیروی از قرآن کریم، در برابر دشمن، با صلابت و پایداری برخورد می کردند و با یکدیگر، در کمال صمیمیت، مهربانی و هم دلی می زیستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه در دفاع مقدس از چه دفاع کردیم افزود:در دفاع مقدس ما از انقلاب دفاع کردیم که دارای ویژگیهایی نظیر:انقلابی بی‌نظیر، بزرگ، مردمی، دینی،مستقل، عمومی و ضد فساد_نمایان کردن استمرار خط بعثت نبوی،و نشان دادن جامعیت دین اسلام_احیا ابعاد اجتماعی و سیاسی دین اسلام،انقلابی ضد ظلم استبداد و استکبار،انقلابی که طرفدار مظلومان و محرومان از هر ملت دین و آیین است وانقلابی که دارای حیات است رشد دارد و پیشرونده است.

ایشان در ادامه به ذکر دفاع از جمهوری اسلامی ویژگیهای آن در طول دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ،نظام مردمی دینی و نو است،از تعالیم اسلام روح گرفته،و تلاش دارد تا ارزش‌های دینی احیا شود،حکومت بر مبنای آزادی، استقلال و حفظ منافع مردم است،قالب حکومت را مردم و محتوای آن را اسلام مشخص می‌کند،حکومت بر مبنای آرای اکثریت مردم است ونظامی است که در آن دین و دنیا- دنیا و آخرت و خدا دخالت دارند.

مسول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران درپایان ویژگیهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را چنین بیان کردند که:از ارزش هایی که رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بدان متصف بودند، بی اعتنایی به دنیا و مظاهر فریبنده آن است. رزمندگان اسلام در دوران نوجوانی و جوانی و اوان ظهور خواسته های بی شمار مادی، به همه لذت های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند. بی گمان، بدون دل بریدن از دنیا و دل بستن به آخرت، رزمندگان هیچ گاه توفیق آفرینش حماسه های سترگ و ماندگار دفاع مقدس را نمی یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات