خبرهای داغ:

شهدا ناظر بر عملکرد همه ما هستند/ اقتدار و امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام گفت: امروز شهدا، شاهد و ناظر عملکرد ما هستند.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۰۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در آیین غبار روبی گلزار شهدای این شهرستان اظهار داشت: با این اعتقاد به این مکان معنوی آمدیم که قطعا تمامی شهدای گرانقدری که در این گلزار حضور دارند همراه ما و شاهد و ناظر بر این حضور ما هستند.

 

 

 

سرهنگ موسوی افزود: وجود خانواده معظم شهدا مایه برکت و نعمت است و این امنیت و آرامش و اقتدار را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا هستیم و این وظیفه همه ماست که در خدمتشان باشیم‌.

 

 موسوی بیان کرد: جانفشانی شهداء در دوران دفاع مقدس و در همه میدانها نشان داد اگر این عزیزان در روز عاشورا نیز حضور داشتند، به ندای یاری امام حسین علیه السلام لبیک می گفتند.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام بیان داشت: همه مسئولین و جوانان عزیز برنامه ریزی کنند و در گلزار شهدا و در محضر شهدا قرار بگیریم و با این اعتقاد که قطعا شهدا حاجت انسان را برآورده می کنند به زیارتشان برویم.

 

گفتنی است این مراسم با حضور مسئولین شهرستان و پاسداران و اقشار مختلف بسیج در گلزار شهدای شوش دانیال علیه السلام برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار