خبرهای داغ:
در جمع کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی قزوین مطرح شد؛
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی قزوین از شباهت اغتشاشات سال گذشته به جنگ تحمیلی بر حسب شرایط زمان و مکان گفت.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۸۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای گمنام در حقیقت کسانی هستند که به خود و خدا رسیدند هم در زمین و آسمانها معروف هستند، امثال بنده گمنام هستیم چون خودمان و خدای خویش را فراموش کردیم در حالیکه شهدا اینگونه نیستند، با خودسازی به خدا رسیدند و نزد پروردگار روزی می خورند.

وی افزود: در سال گذشته کشور درگیر یک جنگ تمام عیار بود که بسیار شبیه دفاع مقدس طراحی شده بود. در اغتشاشات همانند دفاع مقدس همه ابرقدرتهای پوشالی برای شکست ایران صف آرایی کرده و تمام نیروی خود را پای کار آوردند اما موفق نشدند.

معبودی گفت: یکی دیگر از شباهت های جنگ تحمیلی با فتنه ترکیبی اخیر این بود که نیروهای مسلح ما مظلومانه شهید شدند و در دفاع مقدس نیز تنها و با حمله همه جانبه شهید شدند، دشمن اخلاقیات را رعایت نکرد و با بمب های شیمیایی علیه سربازان و رزمندگان مظلوم جنگید امروز در برخی آسایشگاه های اعصاب و روان ببینید چگونه این انسانهای بزرگ با زجر زندگی می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: در ادامه افزود: در جنگ ترکیبی نیز بسیجیان و نیروهای انتظامی مظلومانه شهید شدند شما آرمان علی وردی را دیدید که زیر بدترین شکنجه ها حاضر نشد به رهبر انقلاب توهین کند، شهید عجمیان را مظلومانه شهید کردند و با بدتربن شکل ممکن در یک جنایت تمام عیار شهید کردند دشمن در جنگ تحمیلی وقتی به سوسنگرد و هویزه رسید به زنان تجاوز کرد و بعد از اقدام شنیع جنایتکارانه آنها را زنده به گور کرد.

معبودی تشریح کرد: صدام به دنبال زدن نظام اسلامی و لایت فقیه بود، ابرقدرتها از ابهت و عظمت انقلابی ترسیده بودند، وقتی انقلاب به پیروزی رسید هنوز دولت مستقر نشده بود، شیرازه ارتش از هم پاشیده بود، سپاه و بسیج به شکل قدرتمند امروزی شکل نگرفته بود صدام به تحریک آمریکا به ایران حمله کرد، و قرار بود یک هفته بعد در تهران مصاحبه کند اما امروز در جنگ ترکیبی هم به گفته رهبر انقلاب طراحی و برنامه ریزی خوبی کرده بودند ولی محاسبه درستی از مردم و نظام نداشتند.

 وی در پایان گفت: در دوران دفاع مقدس نیز شناختی از ایمان جوانان، رهبری پیامبرگونه امام مستضعفان نداشتند اینکه برخی می گویند با آمریکا سازش کنیم نمی دانند ماهیت خون آشام بودن آمریکا تغییری نکرده است و در مذاکرات به دنبال رفع مشکل نیست بلکه مذاکره را برای سلطه می خواهد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها