جشن پایداری ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن ورزشی سردار شهید حاج محسن قاجاریان نیشابور به همت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت این شهرستان با شکوه خاصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۹۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، جشن پایداری ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سالن ورزشی سردار شهید حاج محسن قاجاریان نیشابور به همت بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس و وحدت با شکوه خاصی برگزار شد.

دولت آبادی مسئول برگزاری و بسیج دانش آموزی در این همایش اظهارکرد: این همایش به منظور هفته وحدت هفته دفاع مقدس و به امامت رسیدن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار شد.

وی ادامه داد :چنین برنامه‌های متنوع از جمله طنز همراه با نکات آموزنده توسط گروه هنری جناب خان از مشهد مقدس و همچنین سرود گروه مهدویت و همچنین لباس شهدا که عطر و بوی خاصی به این مراسم بخشید.

در این محفل  سردار فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا(ع) نیز نکاتی ارزشمندی را در راستای بالا بردن بصیرت و اهتمام به درس خواندن داشتند و افزود که شما آیند سازان کشور هست و چرخ آینده کشوربه دست شما دانش آموزان هست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار