به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهید «مهرجو» و شهید « محمد وثوقی » در مشهد دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۹۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ سردار مجید شجاع در دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس گفت: اگر جانفشانی های شهدای دفاع مقدس نبود، امروز این امنیت در کشور وجود نداشت.

 

وی افزود: در 8 سال جنگ تحمیلی رزمندگان فقط با کشور عراق مبارزه نمی‌کردند بلکه برای دفاع از خاک و ناموسشان با ده ها کشور استعمارگر در جنگ بودند و این نشان از دلاوری‌ها و رشادت های آن ها دارد.

 

در ادامه فرمانده مرزبانی خراسان رضوی به صبر مادران شهدا اشاره کرد و از مادر شهیدان مهرجو و وثوقی خواست تا برای همه مردم عزیز ایران بویژه مرزبانان استان که ادامه دهنده راه شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس هستند، دعا کنند.

 

شهید «مهرجو» از شهدای فراجا است که در سال 1361 در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

دیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکس

شهید «محمد وثوقی» در سال 1364 در جبهه های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

دیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکسدیدار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با خانواده شهدای دفاع مقدس در مشهد+عکس

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها