کارشناس مسائل اجتماعی گفت: یکی از مطالبات مردم ایلام در این روزها کمبود بلیت اتوبوس است که باید برطرف شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۱۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

علی منصوری کارشناس مسائل اجتماعی گفت: در ماه‌های گذشته یک مشکل در ایلام پیدا شده مبنی بر کمبود اتوبوس و یا بلیت اتوبوس که حکم کیمیا گرفته و نیاز است در این باره بررسی صورت گیرد.

 

 وی افزود: تجربه سال‌های قبل نشان داده که گاهی برخی از صنوف برای گران‌سازی یک کالا آن را در بازار نایاب می‌کنند تا به آن مردم نیاز پیدا کنند بعد اقدام به گران‌سازی آن می‌کنند.

 

 منصوری در ادامه گفت: این روزها بلیت اتوبوس در ایلام کمیاب شده و نیاز است تا دراین‌خصوص اقدامات بیشتری برای پیداکردن ریشه این اقدام صورت گیرد.

 

 کارشناس مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: موضوعی که اهمیت دارد این است که مردم از این اقدام ناراضی هستند و نیاز دارند تا این معضل برطرف شود.

 

شهروند ایلامی گفت:  چند روز برای بلیط تهران معطل بودیم با اینکه چندین بار به ترمینال شهدای ایلام مراجعه کردیم و به دفتر مرکزی باز موفق به دریافت بلیط نشدیم. 

 

حسین نیا دانشجوی ایلامی اظهار داشت:  با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاهها سه روز منتظر دریافت بلیط بودیم به هر جای مراجعه میکردیم و یا تماس میگرفتیم عنوان کردن باید راننده  اتوبوس تصمیم بگیرد که مسافر از مهران ببرد یااز ایلام و همین باعث استرس دوچندان دانشحویان میشود. 

 

شهروند دیگری گفت:  مدت سه روز است که معطل دریافت بلیط بودم و چند جا را پیگیری کردیم و گفتن مشخص نیست چه روز ویا ساعتی اتوبوس در اختیار تعاونی قرار بگیرد.  

ارسال نظرات