خبرهای داغ:

افتتاح طرح آبرسانی به روستاهای دشت آزادگان

در مراسمی با حضور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، مسئولین دشت آزادگان طرح بهسازی آب شرب روستاهای حاجیه،چولانه وآلبوعفری شمالی از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان تکمیل و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۴۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان، رستم عیدی پورسرپرست فرمانداری دشت آزادگان، امام جمعه شهر سوسنگرد، فرمانده سپاه، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان طرح بهسازی آب شرب روستای حاجیه از توابع بخش مرکزی دشت آزادگان تکمیل و مورد بهره برداری اهالی منطقه قرار گرفت.

 

سردار شاهوار پور در مراسم بهره برداری از این طرح با قدر دانی از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان دشت آزادگان در خصوص محرومیت زدایی و حل مشکلات آب شرب مناطق محروم گفت : راه اندازی این طرح‌ها منجر به آبرسانی و ارتقاء سطح پایداری کمی و کیفی چند روستا در این مسیر شده و ظرفیت تامین آب روستایی چندین برابر و با کیفیتی بالا خواهد شد.

 

رستم عیدی پور سرپرست فرمانداری دشت آزادگان نیز گفت: بهره برداری از طرح‌های آبرسانی در مناطق محروم منجر به ارتقاء سطح پایداری کمی و کیفی و افزایش ظرفیت تامین آب آشامیدنی به میزان مورد نیاز اهالی در شبانه روز خواهد شد.

 

شایان ذکر است سرهنگ پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه سپاه دشت آزادگان گفت: این طرح مشارکتی میان فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه و سازمان آب و برق و با توجه به توافقات صورت گرفته بوده و با تلاش‌های بسیج سازندگی، بخشداری، آبفای استان به انجام رسیده است و با پیگیری‌های صورت گرفته به صورت مستمر و در جهت حل مشکلات تمامی روستا‌ها ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار