خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ایست کنترل و بازرسی و گشت محله محور بسیج در روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۰۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه ایست و بازرسی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه و همزمان با هفته دفاع مقدس، برنامه ایست و بازرسی همراه با گشت محله محور با حضور 9 نفر از بسیجیان از ساعت دو تا سه و نیم بامداد انجام و کلاس آموزشی جهت ایجاد آمادگی و پیاده روی شبانه برگزار شد.

او افزود: در راستا اجرای طرح نوجوانه های صالحین کلاس آموزش قرآن کریم با حضور نونهالان و نوجوانان بسیجی پایگاه برادران و خواهران همراه با اساتید مجرب از دارالقرآن کریم سرخه تشکیل می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله ادامه داد: به همین مناسبت عطرافشانی و گلباران مزار شهدا روستای لاسجرد در جهت زنده نگهداشتن یاد شهدا با حضور آحاد مردم شهید پرور در جوار آستان مقدس سید رضا و سید علی اکبر در روستا انجام شد.

معینیان با اشاره کمک های جهادی نوجوانان پایگاه در امر نظافت پایگاه گفت: طرح نوجوانه های صالحین با انجام بازی گروهی و محلی حلقه نوجوانان پایگاه به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه برگزار و بازی فوتسال و تنیس روی میز حلقه نوجوانان با حضور امام جماعت مردمی لاسجرد انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار