مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم از افتتاح دفتر بسیج مهندسین و معماری در ساختمان سازمان نظام مهندسی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۱۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

حسین نیکوکلام مطهر مسئول سازمان بسیج مهندسین، صنعت و معدن استان قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، دفتر بسیج مهندسین و معماری در ساختمان سازمان نظام مهندسی قم با حضور جانشین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، رییس سازمان نظام مهندسی استان و ریاست سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور افتتاح شد.

نیکوکلام با بیان اینکه این برنامه در راستای ایجاد تعامل و تداوم پیدا کردن تعاملات بین بسیج و سازمان بسیج مهندسی اجرا شده است، اظهار کرد: هیئت مدیره نظام مهندسی استان قم، برای استقرار دفتر کانون شهید شاطری سازمان بسیج مهندسین مکانی را در اختیار سپاه استان قم قرار داده است تا خدمات فرهنگی، تخصصی و خدماتی به مهندسین استان بپردازد.

دفتر بسیج مهندسین و معماری در ساختمان سازمان نظام مهندسی استان قم افتتاح شد

وی هدف از برگزاری این برنامه را جذب و سازماندهی بسیج مهندسی دانست و خاطرنشان کرد: ان شاء الله با همکاری دو سازمان بسیج مهندسین سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و نظام مهندسی استان قم روزبه روز شاهد شکوفایی و موفقیت و بهره‌مندی استان از خدمات تخصصی، علمی و خدماتی که مهندسین میتوانند به مردم ارائه بدهند، باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات