خبرهای داغ:
شاهرود_رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای رفع نارضایتی سهامداران سیمان بیارجمند رفع مشکلات این واحد تولیدی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۱۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدجعفر عبدالهی اظهار کرد: سیمان بیارجمند از سال ۱۳۸۵ ثبت و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی در تأمین تجهیزات و قطعات و انعقاد قرارداد با بانک‌های عامل همراه بوده است که در مسیر راه‌اندازی با مشکلاتی مواجه و سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار سهام‌دار بلاتکلیف باقی ماند.
او با اشاره به پیگیری‌های قانونی برای رفع نارضایتی سهام‌داران عنوان کرد: به دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان سمنان دستور داده شد، راه اندازی و رفع مشکلات پیش روی این واحد تولیدی به سرعت پیگیری شود.
رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: در نهایت، پیگیری‌های دستگاه قضایی نتیجه بخش بوده و با تغییر در هیأت مدیره، متشکل از افراد خبره و ورود قانونی سرمایه‌گذار مطمئن، علاوه بر اینکه زمینه‌های امید برای حفظ سرمایه، سهامداران فراهم شده است و راه‌اندازی این واحد تولیدی در مرحله جدیدی قرار گرفته است.
عبدالهی تأکید کرد: عزم جدی دستگاه قضایی استان سمنان در موضوع تولید، اشتغال، امنیت سرمایه‌گذاری و احیا واحد‌های راکد همچنان ادامه دارد و انتظار می‌رود در راه‌اندازی این واحد تولیدی استمرار مساعدت سهامداران و تعهدات مسئولین مربوطه، منجر به راه‌اندازی و احیا آن شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها