خبرهای داغ:
یادواره شهید پاسدار مراد جمشیدی با عنوان "آبروی محله" با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و گرامیداشت حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان در شهرک سعدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۲۸
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهید والامقام مراد جمشیدی با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با عنوان «آبروی محله» با حضور بسیجیان، قائم مقام شهرداری منطقه۳ و معاونت کلانتری۱۹بوستان و فرمانده و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی(ع) در پارک محله باغ نارنجی، بامشارکت حوزه های مقاومت بسیج سلمان وکوثر(س) برگزارشد.

سرهنگ پاسدار عباس قره خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج احمدبن موسی(ع) ضمن تشکر از بانیان این مراسم باشکوه از معنویت رزمندگان در طول دفاع مقدس و صبر و ایثار مادران شهدا بعد از آن گفت؛ و بعد از آن با روایت گری و خاطره گویی و رابطه قلبی مادران با شهدا، حضار را دعوت به ایثار، معنویت و استقامت کرد.

او گفت: شهدا، بهترین الگو، و وصیت شهدا بهترین راهنما درسختی ها و در زمان حال ما است.


سرهنگ قره خانی گفت: رزمندگان و شهدا در دوران جنگ تحمیلی با رشادت های فراوان و نثار خونشان باعث حفظ کشور شدند؛ پس نباید کاری کنیم که شرمنده شهدا شویم زیرا چشم مادران شهدا به عمل ما است.

شهید پاسدار مراد جمشیدی

 

شهید پاسدار مراد جمشیدی

 

شهید پاسدار مراد جمشیدی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها