به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آئین تجلیل و تکریم رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در باقرشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۶۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، آئین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه ی دفاع مقدس باقرشهر با حضور بخشدار کهریزک ، شهردار باقرشهر، نماینده سپاه حضرت روح الله(ره)، هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با هفته دفاع مقدس در ذکرخانه سید الکریم(ع) شهرداری باقرشهر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم؛ تعدادی از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در کنار ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش پهلوانی و زورخانه ای و همچنین جوانان و نونهالان دهه نودی آیین های خاص ورزش باستانی و زورخانه ای را با اشعاری در مدح خداوند و ائمه اطهار به ویژه امیر مومنان حضرت علی (ع) با ضرب و نوای مرشدان به نمایش گذاشتند.

سپس شهردار باقرشهر ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، به الگو قراردادن مادران و همسران شهدا در جامعه اشاره و اظهار کرد: مادران و همسران شهداگ الگوهای جامعه ما هستند چون آنان با پیروی از حضرت زینب(س) جهاد و مقاومت را به خوبی به جهانیان نشان دادند و الگوهای مناسب جامعه ما بشمار می روند.

بخشدار کهریزک نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان گفت: دشمنان ما با جنگ های ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی را دارند اما آنان ملت ایران را نشناخته اند.

این آئین به همت شهرداری باقرشهر و با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج حوزه ۴۵۱ باقرشهر، همزمان با چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس با شعار "ما متحد هستیم" برگزار و در پایان مراسم از تعدادی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باقرشهر تجلیل شد.

ارسال نظرات