گروه منتخب کشوری پسران خورشید در دومین یادواره ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی متفاوت با پوشش اقوام ایران زمین از خود به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۸۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، در دومین یادواره ۱۵۲۱ شهید تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور خیل عظیم مردم شهیدپرور شهر یاسوج و خانواده های محترم شهدا و مسئولین استانی در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار شد، گروه منتخب کشوری پسران خورشید اجرایی متفاوت با پوشش اقوام ایران زمین از خود به یادگار گذاشت.

مسئول گروه سرود پسران خورشید گفت: در طول هفته دفاع مقدس این گروه اجراهای باشکوهی را در رثای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد داشته است که حال و هوای شهر و دیارمان را با یاد و خاطره شهدا معطر نموده است‌.
پیمان جمشیدی افزود: در اجرای باشکوه یادواره شهدای تیپ ۴۸ فتح این گروه شعار ما متحدیم را در قالب هنر و با تلفیق پوشش اقوام ایران زمین به بهترین شکل ممکن به مردم نشان دادند و اجرای احساسی و حزن انگیز این نوجوان شایسته انقلاب مورد تایید و اقبال تمام حضار قرار گرفت.

وی بیان کرد: گروه پسران خورشید قدیمی ترین گروه فعال استان می باشد که با ۱۸ سال فعالیت تا کنون توانسته است ۱۰۰۰ نوجوان را تربیت و بیش از ۷۰۰ قطعه موسیقی و نماهنگ را تولید و بازخوانی و اجرا نماید.

همخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوجهمخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوجهمخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوجهمخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوجهمخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوجهمخوانی عاشقانه پسران خورشید و سرازیر شدن اشک جاماندگان در یاسوج

 

 

 

ارسال نظرات