خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

برگزاری جشنواره ها زمینه ای برای آشنایی جوانان با آرمان شهدا

تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: جوانان و نوجوانان امروزی می توانند با جشنواره هایی چون تئاتر نامیرا با آرمان های شهدا آشنا شوند و خود را در مسیر انقلاب اسلامی و شهدا قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۷۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی تئاتر مردمی حماسه های نامیرا، با تبریک هفته وحدت گفت: قطعا دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای ملت ایران بسیار مهم است و ما مدیون جوانان و حضرت امام(ره) هستیم.

وی افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ ایران و عراق، انقلاب و تجزیه ایران اسلامی بود که دشمن به هیچ یک از اهداف خود نرسید و این در سایه ایستادگی مردم ایران و هدایت ها و رهبری امام خمینی (ره) عزیز بود.

گلمحمدزاده ادامه داد: دوران دفاع مقدس، مظهر دینداری، آرمان خواهی، ایثار، از خود گذشتگی، مقاومت، تدبیر و حکمت بود؛ ما در این دوران به این نتیجه رسیدیم که با سازش نمی توان از کشور صیانت کرد و لذا مقاومت است که پیروزی می آورد.

وی اضافه کرد: اکنون بعد از ۴۳ سال از گذشت دفاع مقدس در تلاش هستیم تا یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم که امسال یکی از برنامه های بزرگ تاریخی و فرهنگی در رابطه با ادای احترام به ساحت شهدای دوران دفاع مقدس، برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی است.

 گلمحمدزاده اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب، دوران دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار