فرمانده سپاه اردبیل:

وحدت امت اسلامی ابهت دشمن را شکسته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: وحدت امت اسلامی ابهت و عظمت دشمنان را در خیره‌سری‌های اخیر شکسته و اسباب پیروزی واقعی را در جامعه اسلامی فراهم کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۳۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

وحدت امت اسلامی ابهت دشمن را شکسته است

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر پنجشنبه در سفر به خورش‌رستم و نشست با علمای اهل تسنن و تشیع اظهار کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر بر تقویت عناصر همگرایی و اشتراکات دینی، مذهبی و اعتقادی نیاز دارند تا دشمن فرصت فتنه‌گری و حیله‌گری پیدا نکند.

وی از قرآن و کلام اهل بیت به عنوان عنصر وحدت امت اسلامی و همگرایی یاد کرد و گفت: دشمن با تحریک گروه‌های مختلف به ویژه وهابیت و نیروهای تربیت یافته در دامن وهابیت، داعش و گروه‌های انحرافی سعی دارد تا همبستگی اهل تسنن و تشیع را به هم زده و به نوعی در این عرصه میدان‌داری کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: برای جلوگیری از تفرقه و دودستگی ضروری است تا عناصر مشترک در هماهنگی و همگرایی مورد توجه قرار گیرد و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری با بصیرت بتوانیم عناصر فتنه‌گری را از بین ببریم.

محمدی اصل محرومیت‌زدایی را مأموریت سپاه و بسیج برای جلب رضایت مردم و ایجاد امید و نشاط اعلام کرد و افزود: در همین منطقه محروم هشجین و خورش‌رستم ساخت واحدهای مسکونی محرومان، پروژه‌های راهسازی و عام‌المنفعه با سرعت در حال اجرا است که در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت بهره‌برداری از این طرح‌ها را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: نشاط و سرزندگی خاصی در جامعه فراهم شده که انتظار می‌رود با تکیه بر عناصر تأثیرگذار زمینه‌های این انسجام و وحدت بیش از هر زمان دیگر تقویت شده و اسباب پیشرفت و توسعه همه‌جانبه نیز فراهم آید.

ارسال نظرات