خبرهای داغ:

حضور درخشان بانوان در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس

بانوی رزمنده دوران دفاع مقدس گفت:پشتیبانی و خدمات رسانی به رزمندگان از مهم‌ترین اولویت‌های زنان در دوران جنگ بود.
کد خبر: ۹۵۴۳۹۹۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، عصمت احمدیان رزمنده دوران دفاع مقدس و مادر دو شهید؛ از نقش ویژه زنان در دوران دفاع مقدس گفت:  پشتیبانی و خدمات رسانی به رزمندگان از مهم‌ترین اولویت‌های زنان در دوران جنگ بوده و زنان پشتیبان جنگ بودند.

وی افزود: این زنان عموماً در جمع‌آوری کمک‌ها، بسته‌بندی، خیاطی دوخت و دوز و یا تأمین مایحتاج رزمنده‌ها در پُشت جبهه‌های جنگ فعالیت داشتند؛ و در جبهه‌های جنگ زنانی در کنار مردان به مبارزه با دشمن مشغول بوده و از خاک کشور عزیزمان دفاع جانانه کرده اند.

عصمت احمدیان با تأکید دوباره بر نقش مؤثر زنان در جبهه‌های جنگ، بیان کرد: وقتی یک رزمنده در جبهه شرکت می‌کرد دل خانواده بویژه همسر، مادر و فرزندان نگران او بود، اما با تمام اضطراب‌ها زندگی را در نبود همسرشان مدیریت می‌کردند بنابراین زنان از حق مادری، همسری و فرزندی خود گذشتند تا رزمندگان بتوانند در جنگ حضور پیدا کند.

وی تصریح کرد: هرچه بتوانیم کار‌ها و فعالیت‌های زنان را به جوانان و دختران امروز معرفی کنیم شاهد شخصیت‌های بهتری در جامعه خواهیم بود.

در پایان سخنان مادر ایران به بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود پرداخت و آن‌ها را همانند مادر خود دانسته است.

یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان همچنان ادامه دارد با روایتگری مادر ایران، سرکار خانم احمدیان و باهدف انتقال پیام شهیدان به نسل جوان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار