نهضت خاطره گویی در ناحیه بهارستان برگزار شد

صبح امروز نهضت خاطره گویی با حضور علی محمد اسدی مسئول حفظ آثار سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، پاسداران و سربازان سپاه ناحیه بهارستان در حسینیه ثارالله برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۵۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: علی محمد اسدی از یادگاران ۸سال دفاع مقدس گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده دست به دست هم داده و برای از بین بردن نهال تازه کاشته شده انقلاب هم پیمان شدند و در همین راستا قائله خلق عرب، سیستان و کردستان را به وجود آوردند.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی که دچار جنگ داخلی در مناطق مختلف کشور شده و مشغول مقابله با منافقین بود در شهریور سال ۱۳۵۹ مورد هجوم ارتش بعثی عراق به رهبری صدام قرار گرفت و ۸ سال جنگ نابرابر با تمام دنیای کفر را متحمل گشت.

مسئول حفظ آثار سپاه حضرت سیدالشهدا علیه السلام اشاره کرد: در این ۸ سال تعداد زیادی از کشورهای وابسته به بلوک غرب و شرق به سرکردگی آمریکا و شوروی از لحاظ نیرو، تجهیزات و سلاح جنگی به صدام کمک کردند.

اسدی به عملیات الی بیت المقدس اشاره کرد و گفت:  در سال ۱۳۶۱ عملیات الی بیت المقدس به دستور مستقیم امام خمینی (ره) صادر شد تا لشکر مشترک نیروهای ارتش و سپاه خرمشهر را آزاد کنند، خرمشهر تقریباً ۵۵۰ روز اشغال بود و عوامل اصلی از موفقیت و پیروزی در این عملیات توکل به خدا و توسل به ائمه، وحدت بین سپاه و ارتش، اطاعت از ولایت، خود اتکایی جوانمردان و دلاور مردان بود.

وی در پایان به آیه ۲۴۹ سوره بقره اشاره کرد گفت: كَم مِن فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثيرَةً بِإِذنِ اللَّهِ و  بسیار گروه‌های کوچکی که به فرمان خدا بر گروه‌های عظیمی پیروز شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار