بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین( ع) اهرم به اردوی سیاحتی زیارتی در شیراز رفتند

اردوی سیاحتی،زیارتی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)شهر اهرم با هدف تقویت معنویت وآمادگی برای تحصیل درسال جدید در شهر شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۷۵
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،اردوی سیاحتی،زیارتی بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)شهر اهرم با هدف تقویت معنویت وآمادگی برای تحصیل درسال جدید در شهر شیراز برگزار شد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) هدف از درنظر گرفتن این اردو برای بسیجیان پایگاه را اینگونه تشریح کرد که:باتوجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید وتقدیراز زحمات و تلاش‌های بسیجیان پایگاه درطول فصل تابستان وبرای آمادگی بیشتر برای تحصیل برگزاری این اردو را با مشورت اعضای شورای پایگاه درنظرگرفتیم.
میثم یگانه در ادامه افزود:باتوجه به آب و هوای مناسب شهر شیراز ومسافت نسبتاً نزدیک این شهر به استان بوشهر و همچنین وجود پربرکت آستان مقدس شاهچراغ ومکانهای تفریحی وباستانی که وجود دارد این شهر زیبا را انتخاب کردیم.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)درپایان گفت:بسیجیان پایگاه را باتوجه به برنامه ریزی قبلی به مراکز علمی و تفریحی از جمله آرامگاه سعدی ،حرم شاهچراغ (ع)،موزه تاریخ طبیعی وتکنولوژی،باغ عفیف آباد جهت آشنایی بیشتر هسته های علمی پایگاه اعزام نمودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار