خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

پاسداران باید با قرآن کریم مأنوس باشند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از سپاه و توجه ایشان به تسلط بر قرآن کریم گفت: این امر محقق نمی‌شود مگر پاسداران ما با این کتاب الهی مأنوس باشند.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۸۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم افتتاحیه چهل و دومین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم برادران شاغل در سپاه اظهار کرد: از جمله شاخصه‌ها و ویژگی‌های فرد متقی انس با قرآن است.

وی افزود: بنیان و اساس سپاه بر تقوا بنا شده است بنابراین باید انس با قرآن کریم در سپاه همواره وجود داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از سپاه گفت: ایشان همواره موضوع تسلط بر قرآن کریم را در سپاه مورد توجه قرار دادند و این امر محقق نمی‌شود مگر پاسداران ما با این کتاب الهی مأنوس باشند.

وی عنوان کرد: از جمله سیره و روش پیامبر اعظم(ص) در انتصاب فرماندهان آشنایی با قرآن کریم بوده است، در نتیجه این روش نیز باید در انتصابات مدیران نظام مورد توجه قرار گیرد.

نجاری در بخش دیگر از سخنان خود به خاطرات مقام معظم رهبری در کتاب «خون دلی که لعل شد» اشاره کرد و افزود: آنچه که باعث آرامش ایشان در زندان‌های ساواک می‌شد تلاوت قرآن بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آمده است خانه‌های خود را با تلاوت قرآن نورانی کنید؛ از این روایت نورانی برداشت می‌شود که تلاوت قرآن هم باعث نورانی شدن انسان می‌شود و هم شیاطین را از خانه دور می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار